Sales met de “S” van Service:
een vlotte ondersteuning voor uw klanten

Klanten zijn vaker geneigd om via elektronische kanalen hun gerieven mee te geven.  Een goede, snelle ondersteuning als dienst na verkoop is een sleutel element bij het onderhouden van uw klanten relaties op lange termijn.

Bij ondervraging gaven 8 op de 10 klanten mee dat ze een goede online dienst na verkoop als één van de belangrijkste elementen ervaart in hun koop beslissing.

Als KMO is het niet altijd eenvoudig hier een duidelijk antwoord op te bieden die vaak tijdrovend is en niet leidt tot onmiddellijke extra inkomsten.  Via Sales2Market kan u echter op professionele wijze uw klantendienst laten opvolgen en bovendien zelf nog door het bos de bomen zien.  Wij staan in voor de opvolging van de binnenkomende klantendossiers op een procesmatige manier.  Dit ongeacht het kanaal, zijnde online of telefonisch.

Via onze CRM houden wou alle inkomende dossiers bij en deze laat ons toe de overeengekomen handelingen uit te voeren.  Naar u toe vormt Sales2Market één enkel contact punt zodat u, slechts één contactpunt dient te onderhouden.  Waarop wij de acties verder op ons nemen.  Kortom u heeft uw handen vrij en uw klanten krijgen de nodige aandacht.

Uiteraard voorzien wij tevens in een heldere rapportage die u zal toestaan u bedrijfsprocessen fijner af te stellen en uw groei te blijven ondersteunen.

 

 

Afbeeldingsresultaat voor customer service